VANLIGA FRÅGOR FRÅN VÅRA KUNDER.
och ytterligare information som handlar om Jersey53
KAN JAG BESTÄLLA ÖVER HEMSIDAN ELLER ÄR FINNS ANDRA SÄTT?
Du kan skicka en förfrågan över hemsidan. Men bästa sättet att lägga en beställning är att antingen kontakta oss via telefon eller mail.
DU HAR EN DEADLINE ATT PASSA OCH DU VET INTE HUR LÅNG TID DET TAR ATT DESIGNA, PRODUCERA OCH SKICKA DIN BESTÄLLNING. HINNER VI?
Vi är utrustade för att klara av expressbeställningar i vissa fall. Kontakta oss för mer information om tider. Allting beror på vilken tryckteknik man väljer, hur avancerad tröja man vill skapa och vilken volym på beställningen man önskar. Den vanliga produktionstiden ligger på 4-6 veckor. Det varierar lite beroende när på året.
För att göra allt så effektivt som möjligt så rekommenderar vi att kunden skickar med så mycket information som man kan från början. T.ex. vilken tröjmodell man önskar, att man skickar med alla logos (i högupplöst format) som ska vara på tröjan. Även placering och storlek underlättar. Detta tillsammans med att man skickar med komplett laguppställning med namn, nummer och storlek (storlek) . Allt detta sker över mail men vi är givetvis också tillgängliga över telefon för rådgivning och hjälp kontakt.
SPELAREN/SPELARNAMNET HAR ÄNDRATS EFTER BESTÄLLNINGEN LAGTS IVÄG: ÄR DET FORTFARANDE MÖJLIGT ATT ÄNDRA I BESTÄLLNINGEN?
När kunden har godkänt korrektur och beställningen är ivägskickat till fabriken kan inga ändringar göras. Detta gäller även i designen, storlekar och nummer.
DU VILL BESTÄLLA SAMMA PRODUKT SOM DU ANVÄNT TIDIGARE ÅR FAST BARA BYTA NÅGON LOGGA ELLER LITEN DESIGNÄNDRING: HUR GÅR JAG TILLVÄGA?
Eftersom vår databas sparar alla designer från era tidigare beställningar så kan vi plocka upp dessa och göra små ändringar på tröjan.
ER LEVERANS HAR ANLÄNT OCH NI HAR FÅTT IN NYA SPELARE I LAGET. ÄR DET MÖJLIGT ATT LÄGGA EN NY BESTÄLLNING TILL DESSA SPELARE?
Alla designer sparas på en databas så det finns möjlighet att komplettera med endast ett fåtal dräkter till ert lag.
ÄR DU INTRESSERAD AV FANS PRODUKTER FÖR ATT VISA VILKET LAG DU HEJAR PÅ?
Om du vill lägga till sportfläktartiklar i ditt erbjudande och tacka dina fans uppmanar vi dig att kontakta oss angående det aktuella erbjudandet som vi uppdaterar varje år, så var god informera dig om aktuellt erbjudande och tillgänglighet för ämnet innan beställningen själv. Minimum på dessa produkter är vanligtvis 100 stycken. Men för att få exakt information om en specifik produkt är du välkommen att kontakta oss.
DU HAR SETT EN SPÄNNANDE TRÖJMODELL ELLER KRAGE SOM INTE VI HAR I VÅRT SORTIMENT PÅ HEMSIDAN. FINNS DET MÖJLIGHET ATT SKAPA DETTA?
Vår tekniska utrustning gör det möjligt för oss att skapa olika skärningar och designer. Om du är intresserad av en unik tröja som inte finns i vårt vanliga sortiment, så finns vi här för dig. Denna service är lite annorlunda än om man väljer en vanlig tröja, då detta är mer tidskrävande och det blir en annan leveranstid.
DU ÄR INTRESSERAD AV EN SKRÄDDARSYDD TRÖJA FÖR EN SPELARE SOM HAR EN UNIK KROPPSFORM. ÄR DET MÖJLIGT ATT ÄNDRA PÅ MÅTTEN FÖR EN PRODUKT?
Ja, vi kan skapa unika storlekar. Denna tjänsten debiteras då det är väldigt avancerat att ändra på storlekarna.
DITT LAG UTÖVAR EN SPORT SOM INTE FINNS MED I VÅRT STANDARDSORTIMENT: KAN VI SKAPA EN MODELL OCH DESIGN SOM PASSAR JUST VÅR SPORT?
Ja, vi hjälper gärna till att ta fram nya spännande produkter. Denna tjänst kommer att debiteras då det är avancerat att ta fram nya modeller. För mer information va vänlig kontakta oss.
HAR DU INTE FÅTT DIN LEVERANS?
Även detta scenario kan inträffa någon enstaka gång, trots att vi gör vårt bästa för att hålla tiderna. Vi försöker alltid att hålla oss inom vår leveranstid. Ibland finns det saker som vi inte kan påverka. När vi lämnat över paketen till vårt logistikföretag har vi ingen kontroll längre. Har inte leveransen kommit fram i tid så ber vi dig kontakta oss.
Om du behöver dina varor till ett speciellt datum är det viktigt att detta informeras i samband vid beställningen.
VAD GÖR JAG OM DET BLIVIT FEL PÅ PRODUKTEN?
När situationen uppstår att det blivit något fel på er produkt, som inte har med vanligt slitage att göra, så kan du kontakta oss med fotografisk dokumentation och en beskrivning av felet. Skicka till: info@jersey53.se
Ju mer information vi får till oss desto enklare blir det för fabriken att kolla vad som hänt.
Till exempel kan du hävda fel på tryck eller brodyr, om materialet är konstigt eller om det är någonting annat som inte stämmer överens med godkänt korrektur.
Alla våra produkter går igenom en sista inspektion innan dom packas ner och skickas, men om det ändå skulle vara något som blir fel så blir vi glada om ni kontaktar oss så ska vi hjälpa er att ställa allt till rätta.
Du måste reklamera den felaktiga varan till oss inom skälig tid efter att du upptäckt felet.
LEVERANSEN OCH DESS INNEHÅLL HAR BLIVIT SKADAT AV LOGISTIKFÖRETAGET UNDER UTKÖRNINGSTIDEN. ÄR DET MÖJLIGT ATT FÅ ERSÄTTNING FÖR DETTA?
Om skadan är gjort av budbäraren så ansvarar inte vi för skadorna.
Våra paket är noga förpackade och tejpade för att förhindra att dess innehåll ska skadas under normal hantering.
FINNS DET NÅGRA RÅD FÖR ATT TA HAND OM TRÖJORNA PÅ BÄSTA SÄTT?
Vi rekommenderar att följa råden som står på produktetiketten. Om du har beställt en produkt utan en standard etikett och vill veta hur du ska gå tillväga tveka inte att kontakta oss. I allmänhet rekommenderar vi att man ska tvätta alla tryckta kläder ut och in i 30 °-40 ° grader. Va uppmärksam så kläderna inte ligger emot andra vassa föremål när det ska tvättas, som till exempel kardborreband, och använd lägre temperatur om du ska stryka dina kläder. Det rekommenderas inte att stryka ut tryckta eller sydda loggor under en längre period eftersom den höga temperaturen kan få trådfibern att brännas eller skada trycken.
DU VILL BYTA LAGFÄRGER OCH FÖRBÄTTRA ER DESIGN, MEN DU VET INTE HUR DU SKA GÅ TILLVÄGA?
Vi hjälper dig gärna att hitta en ny profil till ert lag. För mer information va vänlig ta kontakt med oss.
DU HAR BESTÄLLT ETT PROV AV DIN PRODUKT MEN NÄR DET LEVERERATS SÅ STÄMMER INTE FÄRGEN EXAKT ÖVERENS MED DEN DU GODKÄNT PÅ DIN DATORSKÄRM. VAR ÄR FELET?
Alla bildskärmar är kalibrerade i olika färger till skillnad från trycktekniken. Medan den normala skärmdisplayen är inställd på RGB färgspektrum (bestående av ett färgförhållande Röd: Grön: Blå), så är skrivare inställda på CMYK färgspektrum (Turkos: rosa-lila: gul: svart) som har väsentligt mer omfattande nyanser. Samtidigt fördelas färgens mättnad på olika sätt, så om du vill uppnå tydliga och konstanta nyanser är det lämpligt att använda färger från Pantone-skalan som har unika koder. Det idealiska fallet uppstår när du väljer färger direkt hos vårt företag. Endast då kan vi garantera en exakt färgmatchning.
HUR STÄLLER JAG IN MIN DATORSKÄRM KORREKT SÅ DET STÄMMER ÖVERENS MED VERKLIGHETEN?
På internet kan du hitta många sätt för att uppnå bästa resultat. Hursomhelst så är fortfarande inte RGB inställningen lika CMYK, och man kan därför inte få en 100% matchning.
VANLIGA FRÅGOR FRÅN VÅRA KUNDER.
och ytterligare information som handlar om Jersey53
KAN JAG BESTÄLLA ÖVER HEMSIDAN ELLER ÄR FINNS ANDRA SÄTT?
Du kan skicka en förfrågan över hemsidan. Men bästa sättet att lägga en beställning är att antingen kontakta oss via telefon eller mail.
DU HAR EN DEADLINE ATT PASSA OCH DU VET INTE HUR LÅNG TID DET TAR ATT DESIGNA, PRODUCERA OCH SKICKA DIN BESTÄLLNING. HINNER VI?
Vi är utrustade för att klara av expressbeställningar i vissa fall. Kontakta oss för mer information om tider. Allting beror på vilken tryckteknik man väljer, hur avancerad tröja man vill skapa och vilken volym på beställningen man önskar. Den vanliga produktionstiden ligger på 4-6 veckor. Det varierar lite beroende när på året.
För att göra allt så effektivt som möjligt så rekommenderar vi att kunden skickar med så mycket information som man kan från början. T.ex. vilken tröjmodell man önskar, att man skickar med alla logos (i högupplöst format) som ska vara på tröjan. Även placering och storlek underlättar. Detta tillsammans med att man skickar med komplett laguppställning med namn, nummer och storlek (storlek) . Allt detta sker över mail men vi är givetvis också tillgängliga över telefon för rådgivning och hjälp kontakt.
SPELAREN/SPELARNAMNET HAR ÄNDRATS EFTER BESTÄLLNINGEN LAGTS IVÄG: ÄR DET FORTFARANDE MÖJLIGT ATT ÄNDRA I BESTÄLLNINGEN?
När kunden har godkänt korrektur och beställningen är ivägskickat till fabriken kan inga ändringar göras. Detta gäller även i designen, storlekar och nummer.
DU VILL BESTÄLLA SAMMA PRODUKT SOM DU ANVÄNT TIDIGARE ÅR FAST BARA BYTA NÅGON LOGGA ELLER LITEN DESIGNÄNDRING: HUR GÅR JAG TILLVÄGA?
Eftersom vår databas sparar alla designer från era tidigare beställningar så kan vi plocka upp dessa och göra små ändringar på tröjan.
ER LEVERANS HAR ANLÄNT OCH NI HAR FÅTT IN NYA SPELARE I LAGET. ÄR DET MÖJLIGT ATT LÄGGA EN NY BESTÄLLNING TILL DESSA SPELARE?
Alla designer sparas på en databas så det finns möjlighet att komplettera med endast ett fåtal dräkter till ert lag.
ÄR DU INTRESSERAD AV FANS PRODUKTER FÖR ATT VISA VILKET LAG DU HEJAR PÅ?
Om du vill lägga till sportfläktartiklar i ditt erbjudande och tacka dina fans uppmanar vi dig att kontakta oss angående det aktuella erbjudandet som vi uppdaterar varje år, så var god informera dig om aktuellt erbjudande och tillgänglighet för ämnet innan beställningen själv. Minimum på dessa produkter är vanligtvis 100 stycken. Men för att få exakt information om en specifik produkt är du välkommen att kontakta oss.
DU HAR SETT EN SPÄNNANDE TRÖJMODELL ELLER KRAGE SOM INTE VI HAR I VÅRT SORTIMENT PÅ HEMSIDAN. FINNS DET MÖJLIGHET ATT SKAPA DETTA?
Vår tekniska utrustning gör det möjligt för oss att skapa olika skärningar och designer. Om du är intresserad av en unik tröja som inte finns i vårt vanliga sortiment, så finns vi här för dig. Denna service är lite annorlunda än om man väljer en vanlig tröja, då detta är mer tidskrävande och det blir en annan leveranstid.
DU ÄR INTRESSERAD AV EN SKRÄDDARSYDD TRÖJA FÖR EN SPELARE SOM HAR EN UNIK KROPPSFORM. ÄR DET MÖJLIGT ATT ÄNDRA PÅ MÅTTEN FÖR EN PRODUKT?
Ja, vi kan skapa unika storlekar. Denna tjänsten debiteras då det är väldigt avancerat att ändra på storlekarna.
DITT LAG UTÖVAR EN SPORT SOM INTE FINNS MED I VÅRT STANDARDSORTIMENT: KAN VI SKAPA EN MODELL OCH DESIGN SOM PASSAR JUST VÅR SPORT?
Ja, vi hjälper gärna till att ta fram nya spännande produkter. Denna tjänst kommer att debiteras då det är avancerat att ta fram nya modeller. För mer information va vänlig kontakta oss.
HAR DU INTE FÅTT DIN LEVERANS?
Även detta scenario kan inträffa någon enstaka gång, trots att vi gör vårt bästa för att hålla tiderna. Vi försöker alltid att hålla oss inom vår leveranstid. Ibland finns det saker som vi inte kan påverka. När vi lämnat över paketen till vårt logistikföretag har vi ingen kontroll längre. Har inte leveransen kommit fram i tid så ber vi dig kontakta oss.
Om du behöver dina varor till ett speciellt datum är det viktigt att detta informeras i samband vid beställningen.
VAD GÖR JAG OM DET BLIVIT FEL PÅ PRODUKTEN?
När situationen uppstår att det blivit något fel på er produkt, som inte har med vanligt slitage att göra, så kan du kontakta oss med fotografisk dokumentation och en beskrivning av felet. Skicka till: info@jersey53.se
Ju mer information vi får till oss desto enklare blir det för fabriken att kolla vad som hänt.
Till exempel kan du hävda fel på tryck eller brodyr, om materialet är konstigt eller om det är någonting annat som inte stämmer överens med godkänt korrektur.
Alla våra produkter går igenom en sista inspektion innan dom packas ner och skickas, men om det ändå skulle vara något som blir fel så blir vi glada om ni kontaktar oss så ska vi hjälpa er att ställa allt till rätta.
Du måste reklamera den felaktiga varan till oss inom skälig tid efter att du upptäckt felet.
LEVERANSEN OCH DESS INNEHÅLL HAR BLIVIT SKADAT AV LOGISTIKFÖRETAGET UNDER UTKÖRNINGSTIDEN. ÄR DET MÖJLIGT ATT FÅ ERSÄTTNING FÖR DETTA?
Om skadan är gjort av budbäraren så ansvarar inte vi för skadorna.
Våra paket är noga förpackade och tejpade för att förhindra att dess innehåll ska skadas under normal hantering.
FINNS DET NÅGRA RÅD FÖR ATT TA HAND OM TRÖJORNA PÅ BÄSTA SÄTT?
Vi rekommenderar att följa råden som står på produktetiketten. Om du har beställt en produkt utan en standard etikett och vill veta hur du ska gå tillväga tveka inte att kontakta oss. I allmänhet rekommenderar vi att man ska tvätta alla tryckta kläder ut och in i 30 °-40 ° grader. Va uppmärksam så kläderna inte ligger emot andra vassa föremål när det ska tvättas, som till exempel kardborreband, och använd lägre temperatur om du ska stryka dina kläder. Det rekommenderas inte att stryka ut tryckta eller sydda loggor under en längre period eftersom den höga temperaturen kan få trådfibern att brännas eller skada trycken.
DU VILL BYTA LAGFÄRGER OCH FÖRBÄTTRA ER DESIGN, MEN DU VET INTE HUR DU SKA GÅ TILLVÄGA?
Vi hjälper dig gärna att hitta en ny profil till ert lag. För mer information va vänlig ta kontakt med oss.
DU HAR BESTÄLLT ETT PROV AV DIN PRODUKT MEN NÄR DET LEVERERATS SÅ STÄMMER INTE FÄRGEN EXAKT ÖVERENS MED DEN DU GODKÄNT PÅ DIN DATORSKÄRM. VAR ÄR FELET?
Alla bildskärmar är kalibrerade i olika färger till skillnad från trycktekniken. Medan den normala skärmdisplayen är inställd på RGB färgspektrum (bestående av ett färgförhållande Röd: Grön: Blå), så är skrivare inställda på CMYK färgspektrum (Turkos: rosa-lila: gul: svart) som har väsentligt mer omfattande nyanser. Samtidigt fördelas färgens mättnad på olika sätt, så om du vill uppnå tydliga och konstanta nyanser är det lämpligt att använda färger från Pantone-skalan som har unika koder. Det idealiska fallet uppstår när du väljer färger direkt hos vårt företag. Endast då kan vi garantera en exakt färgmatchning.
HUR STÄLLER JAG IN MIN DATORSKÄRM KORREKT SÅ DET STÄMMER ÖVERENS MED VERKLIGHETEN?
På internet kan du hitta många sätt för att uppnå bästa resultat. Hursomhelst så är fortfarande inte RGB inställningen lika CMYK, och man kan därför inte få en 100% matchning.
NÅGRA TIPS FÖR KORREKT HANTERING AV ORDERDOKUMENT
» Färgväljare
Varje färg har sin unika kod, vilket gör det enkelt att pricka in rätt färg på produkterna. Om du är osäker på vilken exakt färgkod ditt lag använder, kan du använda dig av vår färgkarta som du hittar här: Pantone. Med hjälp av den ska du kunna pricka in rätt färgkod till ditt lag.
Äggskalsvit eller titan är inte en tillräcklig färgbeskrivning för att skapa en korrekt grafisk profil.
Vi vill också påpeka att inställningen på din dataskärm kan variera med resultatet på den slutgiltliga produkten eftersom alla har olika inställningar på sina skärmar. Vi kan bara garantera 100% färgmatchning när vi fått korrekt färgkod utav er.
» Namn på spelare, val av nummer och typsnitt
Du kan ladda ner ett orderformulär på följande länk orderformulär , där ska du fylla i namn, nummer och storlek på samtliga spelare. Namnen ska skrivas med stora bokstäver. Va noga att kolla stavningen. Här kan du också meddela oss om ni har någon speciell önskan om typsnitt på namn och nummer. Du kan få lite inspiration gällande vad för stil du vill ha under vår flik typsnitt. Ändra ingenting i orderformuläret utan fyll bara i all information.
» Inspiration och rätt val
Du kan ta en titt i vårt galleri på tröjor som vi skapat tidigare, där kan du se tröjans riktiga form, och även få inspiration till ditt lag. Du kan sedan skicka oss bilden och visa oss vad ni önskar, därefter kan vi berätta för er vad för modell och material som passar just er. En del vill ha lite finare och tunnare material medans andra vill ha lite tjockare och mer rejält material.
» Vilken storlek är rätt
Dem flesta materialen vi jobbar med är flexibla och anpassningsbara. Det är bra att följa vårt talessätt: “Mät två gånger och beställ en gång”.
Det finns en storlekskarta för varje produkt. Du väljer den storleken som känns bäst för dig.
» Skicka bilddokument
Att skicka över bildmaterial är inte alltid så enkelt.
Om du endast har en bild i jpeg format, så rekommenderar vi en upplösning på 300dpi. Vad som menas med det är förklarat på följande länk: Wikipedia.
Lyckligtvis så kan du hitta lite olika program på internet där du kan ändra storlek på bilden och även upplösning. För det bästa resultatet önskar vi alla filer i högupplöst EPS eller PDF format.
» Vektoriserad grafik vs. manuell ritning
För toppresultat på era tryck så rekommenderar vi att ni skickar in detta till oss i högupplöst format. CDR, EPS eller PDF.
I värsta fall kan du också skicka in material i JPEG eller PNG. Helst är detta något vi vill undvika då tryckresultatet inte kommer att bli lika bra.
Om du har ritat en ny logotype för hand och vill ha den “omritad” till en vektoriserad fil så kan vi hjälpa dig med det, mot en avgift. Vill ni skapa en ny klubblogga kan vi hjälpa er med det också, och lägger ni därefter in en order på 10+ tröjor så bjuder vi på loggan utan kostnad.
Om ni ritat en klubblogga för hand rekommenderar vi att ni skickar in den i den högsta upplösning ni kan (300dpi), tagen med en systemkamera.
Tänk på att underlagsytan inte får vara allt för ljus eller för mörk. Man måste kunna se alla linjer och alla färgskillnader tydligt i logotypen. Foto tagna med telefonen är inte det optimala.
» Ny order på gammalt material
Vill du upprepa en order från en tidigare beställning? Det är absolut inga problem. Då alla korrektur sparas i en databas kan vi göra en “repeat” order. Det enda vi behöver från dig är att du skickar på vilken tröja det gäller samt ett nytt uppdaterat orderformulär med korrekt laguppställning.
» Kontrollera orderformulär innan det skickas iväg
Vi är endast människor och ibland fyller man i orderformuläret väldigt fort. Va noga med att kolla så alla namn är rättstavade, alla har fått rätt nummer och storlek. Det kommer att underlätta för alla och vi minimerar feltryck. “Kolla två gånger och beställ en gång”.
» Färgväljare
Varje färg har sin unika kod, vilket gör det enkelt att pricka in rätt färg på produkterna. Om du är osäker på vilken exakt färgkod ditt lag använder, kan du använda dig av vår färgkarta som du hittar här: Pantone. Med hjälp av den ska du kunna pricka in rätt färgkod till ditt lag.
Äggskalsvit eller titan är inte en tillräcklig färgbeskrivning för att skapa en korrekt grafisk profil.
Vi vill också påpeka att inställningen på din dataskärm kan variera med resultatet på den slutgiltliga produkten eftersom alla har olika inställningar på sina skärmar. Vi kan bara garantera 100% färgmatchning när vi fått korrekt färgkod utav er.
» Namn på spelare, val av nummer och typsnitt
Du kan ladda ner ett orderformulär på följande länk orderformulär , där ska du fylla i namn, nummer och storlek på samtliga spelare. Namnen ska skrivas med stora bokstäver. Va noga att kolla stavningen. Här kan du också meddela oss om ni har någon speciell önskan om typsnitt på namn och nummer. Du kan få lite inspiration gällande vad för stil du vill ha under vår flik typsnitt. Ändra ingenting i orderformuläret utan fyll bara i all information.
» Inspiration och rätt val
Du kan ta en titt i vårt galleri på tröjor som vi skapat tidigare, där kan du se tröjans riktiga form, och även få inspiration till ditt lag. Du kan sedan skicka oss bilden och visa oss vad ni önskar, därefter kan vi berätta för er vad för modell och material som passar just er. En del vill ha lite finare och tunnare material medans andra vill ha lite tjockare och mer rejält material.
» Vilken storlek är rätt
Dem flesta materialen vi jobbar med är flexibla och anpassningsbara. Det är bra att följa vårt talessätt: “Mät två gånger och beställ en gång”.
Det finns en storlekskarta för varje produkt. Du väljer den storleken som känns bäst för dig.
» Skicka bilddokument
Att skicka över bildmaterial är inte alltid så enkelt.
Om du endast har en bild i jpeg format, så rekommenderar vi en upplösning på 300dpi. Vad som menas med det är förklarat på följande länk: Wikipedia.
Lyckligtvis så kan du hitta lite olika program på internet där du kan ändra storlek på bilden och även upplösning. För det bästa resultatet önskar vi alla filer i högupplöst EPS eller PDF format.
» Vektoriserad grafik vs. manuell ritning
För toppresultat på era tryck så rekommenderar vi att ni skickar in detta till oss i högupplöst format. CDR, EPS eller PDF.
I värsta fall kan du också skicka in material i JPEG eller PNG. Helst är detta något vi vill undvika då tryckresultatet inte kommer att bli lika bra.
Om du har ritat en ny logotype för hand och vill ha den “omritad” till en vektoriserad fil så kan vi hjälpa dig med det, mot en avgift. Vill ni skapa en ny klubblogga kan vi hjälpa er med det också, och lägger ni därefter in en order på 10+ tröjor så bjuder vi på loggan utan kostnad.
Om ni ritat en klubblogga för hand rekommenderar vi att ni skickar in den i den högsta upplösning ni kan (300dpi), tagen med en systemkamera.
Tänk på att underlagsytan inte får vara allt för ljus eller för mörk. Man måste kunna se alla linjer och alla färgskillnader tydligt i logotypen. Foto tagna med telefonen är inte det optimala.
» Ny order på gammalt material
Vill du upprepa en order från en tidigare beställning? Det är absolut inga problem. Då alla korrektur sparas i en databas kan vi göra en “repeat” order. Det enda vi behöver från dig är att du skickar på vilken tröja det gäller samt ett nytt uppdaterat orderformulär med korrekt laguppställning.
» Kontrollera orderformulär innan det skickas iväg
Vi är endast människor och ibland fyller man i orderformuläret väldigt fort. Va noga med att kolla så alla namn är rättstavade, alla har fått rätt nummer och storlek. Det kommer att underlätta för alla och vi minimerar feltryck. “Kolla två gånger och beställ en gång”.